torstai 8. joulukuuta 2016

Luukku 8

Minä The Neilikka sain kunnian kirjoittaa, mitä tälläinen tamma haluaa joulupukilta. En kyllä ole kuullut muuta kuin, että se on sellanen vanhus ja partainen. Nuo minun palvelijani vihjailivat, että saisin joululahjoja, koska olenhan minä ollut NIIN ihana.

Arvoisa joulun pappa!

Olen ollut kiltti hevonen, ja tehnyt aina mitä pyydetään.
Haluaisin jouluna Paljon kaikkea hyvää ruokaa. Haluaisin myös sellaisen ihanan koulusatulan, joka on sellainen ihana. Haluan myös kaikkea mitä sillä Valegrolla ja Totilaksella on ne on niin<3 haluaisin itsekin yhtä isoihin kilpailuihin... Palvelusväkeni voi yrittää soittaa, niin älä vastaa ne ei ymmärrä mitään selittää jotakin rahoista. Haluan oman omena puun karsinaani ja myös Wonylle! Haluan ikioman raapimispuun en saisi noitten tyhmien mukaan hinkata karvaani, ja pukevat siksi typeriä loimia päälleni...

Kiitos pappa jos tuot nämä kaikki minulle!

3 kommenttia:

  1. Hauska postaus! Kyllähän sun nyt pitää joku näistä toteuttaa! ;D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jonkun herkun voin antaa, mutta en noita puita ja kilpakenttiä.😂 HEI HEI HEI!!! MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU MINÄ HALUAN ISOIHIN KISOIHIN!!! MINÄ RUPEAN MUUTEN LAKKOON!!!

      Poista

Käytän kommenttien valvontaa eli älä turhaa laita useaa samaa kommenttia.