keskiviikko 19. syyskuuta 2018

Kirje Neilikalle

Arvoisa Neilikka. Olethan tietoinen kuinka paljon sinua rakastetaan ja arvostetaan. Olet minulle jotain paljon suurempaa kuin vain hevonen. Olet minulle myös kultaakin kalliimpi.

Olet monesti ollessani hajoamispisteessä kevyesti tönäissyt pois murheista. Olet myös oman olemiseni horjuessa uskollisesti tukenut.

Itken tätä kirjoittaessa, kun mietin kuinka paljon olet joutunut minua tukea. Itken myös, koska olet sanoinkuvaamattoman tärkeä minulle ja monelle muulle.

Nyt vasta kun en ole muutaman viikon aikana nähnyt sinua päivittäin olen alkanut ymmärtää kuinka suuret tunnesiteet minulla sinuun on.

Toivoisin, että voisin jollain keinolla kertoa  kuinka paljon rakastan ja arvostan sinua.

Välillä on ollut huonoa hetkiä ja on tuntunut toivottomalta, mutta olet aina meidän rakas Neilikka.

Täytyy myös muistaa kertoa, että vaikka olen uhannut myydä sinut kun on ollut huonoa hetkiä, niin olet sisimmässäni niin tärkeä ja rakas, etten millään hinnalla pystyisi myydä sinua. Olet myös tukenut niin monessa suossa, ettei sinusta voi luopua.

Olet myös silloin kun olen pelännyt tai en ole tiennyt miksi jatkaa elämistä olet joko turvalla pehmeästi tökännyt tai vienyt ratsuna pelottavan esteen yli tai ohi. Myös tuodessani herkun sinulle saat minut tuntemaan itseni tärkeäksi ja arvostetuksi ja tuntuu kuin joku välittäisi.

Myöskään se ettei sinulle aina sanota kulta tai rakas ei vähennä arvoasi. Sinä vaan sillä hetkellä et välttämättä toimi halutulla tavalla niin sinulle saatetaan sanoa ei niin hienosti. Silti sinä olet mäen kaunein Neilikka, paras ystäväni, kullannuppu ja mikä tärkeintä perheenjäsen.

Täytyy myös mainita että ainakin minut olet monesti pelastanut kun olen ollut pohjalla. Tälläkertaa se vaan ei riittänyt vaikka yritit.

Sydämellisin terveisin Aili

Ps. Kiitos aivan kaikesta !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Käytän kommenttien valvontaa eli älä turhaa laita useaa samaa kommenttia.