torstai 23. helmikuuta 2017

vapauden huumaa

okei okei okei... Hillitsen itseni en ole maistanut vapautta... Minulla oli vain vapaa-päivä ja siitäkös ilo repesi... Unohdin täysin miten kävellä maneesiin. (totta Neilikka halusi ravata koko matkan maneesille.) Jatketaanpas minä siis olen saanut kaksi kertaa hypätä ESTEITÄ tällä viikolla ihan huisin hauskaa, kunnes tympeä valmentaja kertoi tuolle kuskille, että kuinka voi ratsastaa esteiden väleissä... Tylsää en olisi tänään jaksanut hypätä kun tuo kuski ratsasti... Mutta hyvää ensiviikon lomaa teille kaksi jalkaisille. Ainiin Wony tiedän että luet tätä minäpäs olen saanut hypätä ja minulla ei toiminut se sinun tarinasi. Ps. Wony salkkarit ja syke pois päältä yöllä...

2 kommenttia:

  1. Voi Woniekki! Mäpä välitän terveiset sille ja otan läppäri, I Padit ja puhelimet poies siltä yöks, kun ei se osaa käyttäytyä.

    VastaaPoista

Käytän kommenttien valvontaa eli älä turhaa laita useaa samaa kommenttia.