maanantai 13. helmikuuta 2017

Minä kilpailijana

Neilikan mielipiteet tuli varmaan jo selviksi eli kerron minäkin oman mielipiteeni kilpailemisesta.

Olen hirveä jännittäjä. Minulla lähes aina ennen kisoja yö unet lähtee, olen levoton ja ruokahalu lähtee. Silti kilpailemisesta nautin kovasti ja radalla olen ylianalysoivassa kuplassa. (Tuosta haluan kyllä siirtyä analysoivaan kuplaan.)

Kouluratsastus on tietysti poikkeus ja minä HENGITÄN radalla.

Radalla minä nautin ja elämäni tuntuu tarkoituksen mukaiselta.

Vinkkejä vastaanotan selviämään helpommin jännityksestä ja saamaan tuloksia aikaan kisoissa olemalla ylianalysoimatta radalla sen häiriten suoritusta.

2 kommenttia:

  1. Käytä niitä hengitysharjotuksia. Jos radalla jännityt, niin pyöräytät ihan kunnolla hartiat taakse ja alas, Neilikka ei sano siitä mitään. Koita päästä sellaseen "flow'n" kaltaiseen tilaan, eli et periaatteessa ajattele, kaikki tulee ihan luonnostaan, muuta maailmaa ei sillä hetkellä ole. Muuten oikeastaan selviät jännityksestä vain rutiinia hakemalla, eli toisinsanoen kisaamalla, kisaamalla ja vielä kerran kisaamalla! :)

    VastaaPoista

Käytän kommenttien valvontaa eli älä turhaa laita useaa samaa kommenttia.