sunnuntai 2. lokakuuta 2016

Onnellinen

"Kun aamulla herään, Mä tuntee voin sen Tää on kaunis päivä, Mä oon onnellinen. Sama mulle vaik satais Taivas ois pilvinen Tää on kaunis päivä, Mä oon sopivasti onnellinen."

Tuo edellä oleva Robinin kappaleen "onnellinen" kohta kuvaa tämän hetken fiiliksiä.


Torstain ratsastustunnilla en saanut Neilikkaa kovin hyväksi, mutta tehtiin ihan kivan tuntuisesti annetut tehtävät. Aiheena oli siis väistöt. Alkuun teimme väistöjä voltin loppuun. Voltti tehtävän jälkeen teimme keskihalkaisijan läheltä loivan väistön uralle. Tunnin tehtävät tuntuivat aika helpoille, vaikka en oikein saanut Neilikkaa hyväksi, kuin vasta lopussa.


Sunnuntain Elmo Jankarin valmennuksesta pakko kertoa. Neilikka oli alun itsenäisen verryttelyn alussa todella hidas pohkeelle, mutta muutamilla siirtymisillä sain työmotivaation kohdilleen. Siirryimme valmennukseen maneesiin ristiriitaisesti, koska jännitin todella paljon, mutta samalla olin todella odottavainen. Alussa teimme nelikaarista kiemurauraa ravissa, johon lisäilimme käyntiin siirtymisiä ja askeleen pidennyksiä matkalle. Neilikka taipui kivasti, ja reagoi apuihin heti kun pyysin. Tunnin lopussa teimme laukkaa "kahdeksikolla" kentän keskellä ravin kautta vaihto ja lyhyiden sivujen keskelle 10m voltit. Neilikkka laukkasi hyvällä moottorilla, ja teki siirtymiset hyvin. Ihan lopussa Neilikka alkoi väsyessään tarjota Oikean laukan sijaan vasenta, mutta korjasi todella hyvin.

Tämän viikon jälkeen olen entistä ylpeämpi rakkaasta kukkasestani! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Käytän kommenttien valvontaa eli älä turhaa laita useaa samaa kommenttia.