torstai 14. joulukuuta 2017

Luukku 15 N viesti

Eilen on tapahtunut vahinko että Neilikka sai puhelimen käsiinsä ja on viestitellyt kanssani koko eilisen päivän nyt saatte vähän maistiaisia Neilikan päivästä.

Aamulla:
N: huhuu eikö tule ruokaa kello on seitsemän jo!
A: saatte ruoat kahdeksalta minun ymmärtääkseni eli älä valita.
N: hei mitä sinä tähän aikaan olet hereillä?
A: olen ollut jo vajaan tunnin hereillä koska koulubussi lähtee kymmenen yli seitsemän.
N: aa... Okei no sano tallin tekijälle että haluan ruokaa mahdollisimman nopeasti. Tämä juomakupilla leikkiminen tympii jo.
A: juu juu ja älä leiki sillä juomakupilla!
N: no mutta kun on tylsää...
A: huoh...

Päiväheinä aikaan:
N: äiti Rasa kiusii...
A: no ole tyytyväinen että saat komennettua edes sumua.
N: mutta minä haluan ruokaa.
A: odota hetki niin saat.
N: no tule auttamaan.
A: mitä minä koulusta voin muka tehdä?
N: wonykaan ei usko että Rasa kiusii.
A: olen kuullut muiltakin että näin on mutta se vain on teidän lauman arvojärjestys.
N: höh...

Illalla:
N: mamii!
A: no?
N: ruoalla kestää.
A: no aina se tulee samoihin aikoihin 19.30-20.30.
N: niin...
A: kello on 18...
N: no mutta kun on nälkä nyt.
A: no minä olen vielä tallilla niin tuon sinulle vähän heinää.
N: minä haluan raksut.
A: ensin heinä ja sitten raksut...
N: no pääasia on että saan ruokaa.
A: tuon heinää ja sitten hyvää yötä!

Yöllä:
N: nukuksää?
A: en... Kuinka niin?
N: kellohan on todella paljon...
A: niin mutta en saanut unta vielä mutta miksi sinä valvot?
N: no muut metelöi...
A: aijaa... No mitä asiaa?
N: karsina on märkä niin en voi nukkua...
A: mitäs pläräät juomakupilla ja juot vettä niin paljon?
N: huoh... On tylsää...
A: niin?
N: nokun on tylsää ja muista ei ole seuraa niin haluan ajanvietettä...
A: voi ei... Nuku niin ei ole tylsää...
N: no okei voin minä yrittää mutta tuo joululahjaksi unilelu ja unilappu...
A: okei... Hyvää yötä ja kauniita unia!
N: hyveli yöteli!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Käytän kommenttien valvontaa eli älä turhaa laita useaa samaa kommenttia.